احلى رسائل حب على نكت

  • طلعت فوق السطوح هز الهوى كمى كل العيال اتجوزت وانا لسه جنب امى
  • رغم ان شعرك منكوش وعنيك ما بيشوفوش وودانك مبيسمعوش بس وحشنى يا حنكوش
  • انا عمرى مادعيت عليك بس روح الله يخ .. يخ .. يخ .. يخليك لي
  • يا رب يمنعوا الريرى والسريلاك إلا كبروك علينا وخلوك ما تتصلش بينا
  • انت الدلال والدلع – انت الحيره والولع – انت قمر يوم ما طلع – انت قاع المجتمع
  • حبيبى أهبل ومطنش فاكره واعى ومخربش مره شفته بيغمزلى اتاريه الرمه بيبربش
  • يا صباح الخير متأخر ياعود والع متبخر كل ما أقول بحبك ألقيك نايم بتشخر
  • عايز منك : كلمة حب ونظره وابتسامه وخمسين قرش حق الرساله
  • شو قمة الوفاء؟فيل تزوج نمله مات الفيل ضلت النملة تدفنه طول عمرها
  • الناس معادن وانت معدنك صافى بس كل الناس مخدوعه فيك وانا بس إلي عرفك ياحافى
  • انت ورده انت مشمش انت فعلا حاجه تروش انت عندى زى الاريل لو غبت عنى اشوش
  • روق يا عم وكلمنا ولا ناوى تعكننا لو كنت نونو وهتعيط روح لماما ونام ننا
  • كلبشني فتشني قحمشني بس لا تطنشني وبمسج صغير فرفشني ريتك تؤبشني
  • نفسى اكلمك ومكسل ,,, يا احلى من حجر المعسل
  • رغم الثلوج .. رغم العواصف .. رغم البرد .. مشتاق جدا جدا لبرادة وجهك
  • بصراحة ما توقعتش انك بوشيين، وش كله حسن وزين ووش كله طيبه وحنين
  • شفت القمر شفت الظلام شفت الليل شفت النجوم طيب ليه ما تنخمد وتنام
  • لو فاكر نفسك حلو والناس بتموت فيك إخلع الجزمه وشم ريحة رجليك
  •  كل يوم الساعه 4 الفجر غمض عنيك وقول أحبك , بتسمع صدى يرد نام ياأهبل
  • من فراقك قلبى إتحرق وبقى لحمه مشويه وعينى بتبكى عليك بدل الدموع ملوخيه
  • قلت للبحر..تقدر توصل سلامي  .. ولا تتأخر؟  قال البحر: سواق أبوك أنا